Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2006

Latest news....(επί του πιεστηρίου για να καταλαβαινόμεθα...)


Χρόνος: πραγματικός, πριν από καμμιά ώρα περίπου...

Πετρομήτσος: Θρήνη, εγώ λέω να το σμπρώξω να γλιτώσουμε και από τα έξοδα...

Θρήνη (προσπαθώντας να ξυπνήσει πάνω στο γραφείο της...) : αααααχχχμχχμχμχμχχχ.........τι έγινε?? τι να σμπρώξεις??

Πετρομήτσος: Δε βγάνουμε λεφτά ρε συ Θρήνη, το μαγαζί λέω, να το σμπρώξουμε τώρα που βρήκα και το κορόιδο...

Ουδέποτας: Σωστά, σωστά καλά σου λέει ρε Θρήνη...

Θρήνη: Θα μου πεις εσύ αν μου λέει καλά ή όχι Γιάννη?? Θες να πληρωθείς μαζί με τους άλλους αυτό το μήνα??

Ουδέποτας: Ναι έχεις δίκιο...καλά τα λέει ρε Πετρομήτσο εσύ κάνεις λάθος...

Πετρομήτσος: καλά, εγώ σας λέω ότι βρήκα αγοραστή και σεις κοροιδεύετε...μόνο...να....ένα πράμα με δυσκολεύει...

Θρήνη: τι πράμα, επιχειρηματαρά μου?? Θέλουν εγγυήσεις?? δεν έχουνε παγκουί??

Πετρομήτσος: όχι..να...μου δώκανε ένα προσχέδιο να το κοιτάξω...ξέρεις του συμβολαίου....και τα μισά είναι στα ξένα...και κάπου λέει ότι εγώ ότι και να γίνει δεν θα πάρω ποτέ το μαναγκεμέντ...τι είναι αυτό το μαναγκεμέντ...

Θρήνη: Oh my lord...αστοιχείωτε...δεν έχω κουράγιο να σου απαντήσω...

Ουδέποτας: Να σε απαντήσω εγώ Πετρομήτσο τι είναι...εμένα...με έφερε ο Ταμ Ταμ προψές ένα μαναγκεμέντ από το Χαιδάρι...επειδής δεν ήξερα τι να το κάνω τον είπα να το πάρει σπίτι τ'......το πλι πλι να τους πασάρουμε αυτό το μαναγκεμέντ (σ.σ. του Ταμ Ταμ) και να πούμε να το κρατήσουμνε για να μην έχουμε καμμιά στραβή....

Πετρομήτσος: καλά τα λες ρε Ουδέποτα...φοβερή ιδέα...καλά...άμα είμαστε ενωμένοι εμείς δε φοβόμαστε κανέναν...αυτό που λέει ο Γιάννης θα κάνουμε...μόνο, επειδή είναι Παρασκεή αύριο να βγάλουμε τα εισητήρια...Βραζιλία θα πάμε, δεν θα πάμε στο Αίγιο...

Ουδέποτας: ρε, μη φοβάστε τίποτα ρε...το συμβόλαιο είναι ιδωμένο και από το δικηγόρο...ειμάστανε κάτου και τον είπα ότι θα τον δώσει η Θρήνη δεκαπέντε ευρώ άμα το κοιτάξει...τόση ώρα που το κοιτάει θα το'χει μάθει απέξου...

Πετρομήτσος: ωραία, ωραία..θα κατέβω εγώ από την έξω σκάλα (ευτυχώς γλυτώσαμε και από τα κωλόσκυλα γιατί μου τηνεπέφτανε) μη με δει κανα μάτι και τα λέμε σπίτι...

εννοείται ότι για οτιδήποτε νέο υπάρξει θα διακόψουμε το πρόγραμμά μας για να σας το μεταδώκουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: