Δευτέρα, Δεκεμβρίου 25, 2006


Πέθανε ο πατέρας της σόουλ μουσικής
25/12/2006

"Όλοι έχουν ψυχή, ό,τι μουσική και να παίζουν, δεν θα αλλάξω ως το τέλος"Πέθανε σε ηλικία εβδομήντα τριών ετών ο "πατέρας" της σόουλ, Τζέιμς Μπράουν. Εισήχθη με πνευμονία στο νοσοκομείο της Ατλάντα και πέθανε λίγες ώρες αργότερα, δήλωσε ο εκπρόσωπός του. Τα χιτς I Got You (I Feel Good), Papa's Got a Brand New Bag και Living in America έκαναν το Μπράουν διάσημo στην Αμερική και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο Μπράουν χτύπησε 94 πρωτιές στο αμερικανικό Billboard και έγραψε συνολικά τουλάχιστον 800 τραγούδια.

4 σχόλια:

Ντάτα Μπέης είπε...

Φυσικά φήμες που θέλουν την comvinced να έχει σχέση με το συμβάν, ελέγχονται ως ανακριβείς...

srm1033 είπε...

Ααααα για να σου πω ...Δεν τον ξέθαψα εγώ Χριστουγεννιάτικα τον Παππού εσύ μου τον κότσαρες στα αυτιά μου μέσα. Δεν μπορούσες να τον αφήσεις να πεθάνει ήσυχος?

srm1033 είπε...

και στην τελική θα μπορούσες απλά να τον χαμηλώσεις δεν σου είπα να τον εξαφανίσεις απο την γή!

Ντάτα Μπέης είπε...

Καταλαβαίνω ότι έχεις τύψεις και ενοχές, ο καθένας μας στη θέση σου το ίδιο θα ένιωθε...δεν πειράζει, δεν φταις εσύ convinced...ήταν να γίνει και έγινε...απλώς, όλως τυχαίως, έγινε μία μέρα μετά το σχόλιό σου...
Εγώ πάντως, προσπαθώ να πείσω όλους όσους δεν γουστάρω καθόλου, να μου σιγοτραγουδήσουν κανά Χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι...και φυσικά, όταν αυτό συμβεί θα το ανεβάσω στο blog...ελπίζοντας στο σχόλιό σου:))))