Τρίτη, Ιανουαρίου 09, 2007

How did i spend my Holidays...by Petromhtsos


Τα σκόρδα δεν κολλάνε πουθενά, σας το λέω πριν ρωτήσετε...Αφήστε τα να παίζουν όμως, δεν ξέρει κανείς τί γίνεται...καλού κακού...
Έχω σε αποκλειστικότης την συνέντευξη...ή μάλλον Τη Συνέντευξη.
Όπως θα έχετε διαπιστώσει και από τον τίτλο, είναι η πρώτη συνέντευξη του Πετρομήτσου, και δόθηκε πριν από λίγες ημέρες εν όψει του νέου ανοίγματος και φυσικά της νέας χρονιάς...
Έχω την ελπίδα, σιγά σιγά, να καταφέρω να αποσπάσω λίγες κουβέντες και από τους υπόλοιπους "ήρωες" της ιστορίας μας.
Κατά τη διάρκειά της, ήταν παρόν μόνο ένα άτομο, εγώ δηλαδή, αλλά τον ξέρω τόσο καλά που είμαι σίγουρος ότι αυτές θα ήταν οι απαντήσεις του. Εξάλλου, όταν αυτός χρειάστηκε να αποφασίσει για μένα, ήμουν απών, επομένως μια χαρά ευχαριστημένος θα πρέπει να είναι...
Ερ: Λοιπόν, χαίρομαι πολύ που σας ξαναβλέπω...Ήταν η εορταστική περίοδος έτσι όπως την περιμένατε, γεμάτη με οικογενειακές στιγμές ευτυχίας, αλλά και στιγμές μακριά από το γραφείο και την πίεση της δουλειάς...??
Πετρ. Γεια χαρά σε όλους, ευτυχές το 7 και άκου να σου πω πώς έχουν τα πράγματα, γιατί πας και γράφεις μαλακίες στο blog, και μετά πρέπει εγώ να τις ξεκαθαρίζω...
Ερωτ. Μάλιστα πείτε μου...
Πετρ. Στις γιορτές δεν πέρασα καλά, γιατί βασικά δεν μ΄αφήσανε...για να καταλάβεις...Τη μέρα που θα έδινα το δώρο Χριστουγέννων, πλακώσανε και όλοι οι άλλοι που τους έχω διώξει και μου ζητάγανε τα ρέστα...
Ερ. Τα ρέστα ή το δώρο??
Πετρ. Το ίδιο είναι..όσο θα δουν το ένα θα δουν και το άλλο...Μού 'ρχονται που λες καμαρωτοί καμαρωτοί και μου στήνονται απόξω...ε, τι να κάνω και εγώ...
Ερ. Και τι κάνατε??
Πετρ. Ε, κάλεσα τα όργανα...αφου δεν έφευγαν με το καλό...
Ερ. Μα καλά, η αστυνομία τί είπε?? αφού είχαν δίκιο τυπικά...
Πετρ. Ναι δίκιο είχαν, αλλά εγώ είχα δει το κόλπο στις ειδήσεις το προηγούμενο βράδυ...το έκαναν σε κάτι εργαζόμενους σε μια κλωστουφαντουργία κάπου βόρεια...πήγαν και 'κει οι μάγκες και μπαστακώθηκαν έξω από το εργοστάσιο...
Ερ. Καλά, με τους δικούς σου εδώ τί έγινε?? Δεν δικαιούνται το δώρο??
Πετρ. Είπαμε, ναι...αλλά και εγώ δεν δικαιούμαι να έχω την ησυχία μου γιορτιάρες μέρες?? Εμένα με ρωτήσανε αυτοί αν έχω πρόβλημα?? Αν ειδα τα παιδάκια μου..??
Ερ. Ίσως είναι λίγο ατυχές το παράδειγμα...Εκείνοι δεν είναι στην ίδια μοίρα με σένα...
Πετρ. Τέλος πάντων ρε Πετρόμπεη πως σε λένε...
Ερ. Ντάτα Μπέη....
Πετρ. Ντάτα Μπέη μου που λες....το θέμα είναι ότι...ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...το κατάλαβες?? πες το και σε όλους αυτούς να μη με ζαλίζουνε, ο Πετρομήτσος δεν πληρώνει για μαλακίες...
Ερ. Μαλακία το δώρο Χρισστουγέννων?? Η αστυνομία τι είπε..??
Πετρ. (Γέλια...) ε τί να πει, έχουν πάθει μεγάλη πλάκα με την πάρτη μου...!! Εγω φυσικά δεν σκάω μύτη μπροστά τους, αλλά μου τα λέγανε οι δικοί μου...Μαζέψανε στο τμήμα όλους αυτούς και εκείνη με τη σειρά τους μου κάνανε μήνυση για μή καταβολή του δώρου και παπαριές...
Ερ. Ξαναρωτάω....μα άδικο είχαν??
Πετρ. Δεν ξέρω τί ειχαν και τί δεν είχαν...ξέρω μόνο ότι τώρα έχουμε 2007...το δώρο που θέλουν είναι του 2006...ας ερχόντουσαν να το πάρουν...
Ερ. Μα ήρθαν...
Πετρ. Ναι ήρθαν αλλά έτρεχαν στα τμήματα για να μου κάνουν μήνυση...Μήπως πρέπει και να τους ψάχνω και να τους παρακαλάω για να τους δώσω το δώρο τους??
Ερ. Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι τί έκαναν??
Πετρ. Ευτυχώς οι υπόλοιποι εργαζόμενοι, είναι άνθρωποι που κοιτάνε μόνο τη δουλειά τους...Δεν ασχολούνται με αυτά...
Ερ. Μα πως γίνεται αυτό?? Πριν από λίγο καιρό ήταν συνάδελφοι....
Πετρ. Ξέρω και 'γω...γίνεται....αφού δεν τους νοιάζει εγώ τι να κάνω??
Ερ. Δηλαδή, κανείς δεν σκέφτεται ότι στη θέση τους θα μπορούσαν να είναι εκείνοι??
Πετρ. Όχι, σου λέει ο άλλος, εγώ τα πήρα τα λεφτάκια μου?? Δεν πα να πνιγούνε οι άλλοι?? ας καθαρίσουν μόνοι τους...
Ερ. Και όλα αυτά περί συνδικαλισμού??
Πετρ. (πάλι γέλια...) Τι συνδικαλισμού ρε.....έχεις δει καμμιά απεργία να έχει γίνει στο μαγαζί μου??
Ερ. Μόνο μία νομίζω...
Πετρ. Ε, καλά αυτή έγινε για τα μάτια του κόσμου...και αν θυμάσαι ήταν γενική δεν έγινε μόνο σε μένα...
Ερ. Ναι σωστό αυτό το θυμάμαι...
Πετρ. Είδες?? Αφου σου λέω, τα έχω βρει με τα παιδιά...δεν με πειράζουν δεν τους πειράζω...καθαρά πράγματα...
Ερ. Και τι λένε για τα λεφτά που δεν δίνεις σε εργαζόμενους?? Δεν αντιδρούν??
Πετρ. Στην αρχή αντιδρούσαν...μετά που γνωριστήκαμε κατάλαβαν ότι έχω δίκιο...πιο μεγάλη ανάγκη έχω εγώ τα λεφτά παρά οι εργαζόμενοι...Τώρα είμαστε μια χαρά...με ειδοποιούν από πριν όταν είναι να με φοβήσουν με καμμιά απεργία...αλλά μου λένε από την αρχή ότι δεν θα γίνει τίποτα και ότι είναι για τα μάτια του κόσμου...Όλοι τσέπες έχουμε Ντάτα...
Ερ. Σωστό αυτό...αλλά το "όλοι" δεν περιλαμβάνει ακριβώς όλους...
Πετρ. Άμα ήταν έτσι εγώ θα ήμουνα φτωχός τώρα...όχι οτι έχω και καμμιά περιουσία δηλαδή...
Ερ. Και το μέλλον?? Πως περιγράφεται αυτό??
Πετρ. Όλα θα πάνε καλά...Τώρα που συνασπίστηκα δε φοβάμαι χάρο...Θα ανέβει το μαγαζί...
Ερ. Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό??
Πετρ. Θα γίνει. Από μόνο του...Ευτυχώς έχω κρατήσει όλα αυτά τα άγια παιδιά που δεν μου λενε ποτέ όχι...
Ερ. Δεν σας λένε ποτέ όχι, ή σας λένε πάντα ναι??
Πετρ. (Γελώντας..) Ναι ναι...ποτέ...εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν από το σπίτι τους μέσω γραμμων broadband...τι παράπονο να έχουν??
Ερ. Και οι άλλοι που δεν δουλεύουν από το σπίτι τους??
Πετρ. Ε αυτοί ας προσέχανε...τώρα τί να πούνε...ας λέγανε από την αρχή άμα θέλανε...!!(Πάλι γέλια...) Τώρα χορεύουν!!
Ερ. Μια χαρά σας βλέπω...αισιόδοξο για το 2007...
Πετρ. Άκου να σου πω και να φύγω γιατί έχω να περάσω και από την τράπεζα...το 2007 μια χαρά θα πάει...αρκεί να ακούνε όλοι εμένα (σ.σ. τον Πετρομήτσο) και θα δείτε τί άνοδος θα έχουμε.
Ερ. Που την τοποθετείτε χρονικά αυτή την άνοδο??
Πετρ. Δεν ξέρω από αυτά που μου λες, αλλά θα το δεις...του χρόνου τέτοια εποχή, πάλι εδώ θα είμαστε και θα με ρωτάς...
Ερ. Ωραία...και τι θέλετε να ευχηθείτε στο προσωπικό σας??
Πετρ. Θέλω να ευχηθώ να συνεχίσουν το σύστημα "Yes Man" που τόσο καιρό μια χαρά ακολουθούν, ειδικά τώρα που έχω και τον συνιδιοκτήτη και είναι αρχή...Δηλαδή, αν χρειαστεί να ρίξουν κανά σφουγγαρισματάκι, κανά μερεμετάκι στις πόρτες, δεν έγινε και τίποτα...αυτά παντού γίνονται...
Α, επίσης τώρα που το θυμήθηκα αύριο έχω μία μετακόμιση και θα χρειαστώ κανά δυο ζευγάρια χέρια, φαντάσου ότι θα έρθει και ο Ουδέποτας που πήγε να μου την κάνει τελευταία στιγμή για δήθεν ταξίδι...περιμένω εθελοντές στο γραφείο μου γιατί αλλιώς θα πάνε σπίτια τους...να τους το πεις αυτό...
Ερ. Να είστε καλά, καλή χρονιά και καλά μυαλά..!!
Πετρ. Αυτό μου το είπανε και πέρυσι αλλά δεν έπιασε..!!!! (Πάλι γέλια...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: