Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

Δημητράκηηηηη στον πίνακα!!!


Ρε σεις...πείτε μου την αλήθεια....κοιτάξτε τη φωτογραφία. Είναι φιγούρα αυτή ανθρώπου που μπορεί να λύσει το πρόβλημα, οποιοδήποτε πρόβλημα?? ΔΕΝ έχει σημασία ποιο κόμμα υποστηρίζει κανείς, ΔΕΝ μετράει ποιον ψηφίζεις. Απλά κοιτάξτε την. Δε λέω, μπορεί εγώ να έχω πρόβλημα, αλλά δεν βγάζει μία κακία-πονηριά-ξυνίλα η υπουργός?? Είναι πρόσωπο ανθρώπου που μπορεί να εμπιστευθεί ο πιτσιρικάς?? Φαντάζομαι ότι και εγώ να ήξερα οτι εκείνη θα λάβει αποφάσεις για το μέλλον μου, θα ήθελα να τα σπάσω όλα και τελικά θα τα έσπαγα δηλαδή. Έτσι φυσιογνωμικά, επειδή μου τη δίνει η φάτσα της...Αλλά πάλι, αυτό είναι υποκειμενικό θα μου πείτε...αλλά μήπως όλα υποκειμενικά δεν είναι στην τελική??

2 σχόλια:

Σοφία είπε...

Πρέπει να πω ότι ένα δίκιο το έχεις... και δύο μπορώ να σου πω...

Ντάτα Μπέης είπε...

Και περισσότερα από δύο μπορεί να έχω αλλά που να τα βρω:)) Και καλά εγώ ας πούμε ότι δεν έχω και τόσο μεγάλη ανάγκη να τα βρω, αλλά οι υπόλοιποι και άμεσα ενδιαφερόμενοι??