Πέμπτη, Μαρτίου 08, 2007

Θα μας γράψουν οι εφημερίδες...


Τι να μας γράψουν που μας έγραψαν δηλαδή...Στο χθεσινό φύλλο της Sport XL (αυτό είναι το σημερινό απάνου), η αφεντομουτσουνάρα του blog ήταν πρώτη μούρη στη στήλη που ασχολείται αποκλείστιcally με τα blogs και είναι το νέο trend ολούθε... Και ασχολείται σωστά, όχι σαν τους άλλους που το δοκίμασαν και τα έκαναν πουτάνα από την πρώτη μέρα...Τέλος πάντων δεν θα γκρινιάξω άλλο γιατί έχω χαρές (από αυτές επανήλθαν και οι μουσικές...)!!!
Ευχαριστώ...!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βρήκα το χθεσινό φύλλο... βρήκα και εσένα... κρίμα που η φώτο είναι μικρή και δε φαίνεται τι κρατάει ο μικρός Ιρακινός, το σημαντικό βέβαια είναι ότι π(υ)ροβ(ο)λήθηκες και εσύ και τώρα ποιος σε πιάνει...

Ντάτα Μπέης είπε...

Μισό βρε moG, γιατί οι ξένοι θέλουν να μας τρελλάνουν και εγώ θα το βρω από τους δικούς μου...
Τι εννοείς "δε φαίνεται τι κρατάει ο μικρός Ιρακινός"??? Δεν clickαρες πάνω στην foto????

srm1033 είπε...

και αν δεν ανοίγει η φωτό κάνε κλικ στο λινκ ΜΟΓΚ

Ανώνυμος είπε...

Άιντε, άιντε.. πως να κλικάρω βρε Ντάτα απάνου στην εφημερίδα??? ε???

Στην εφημερίδα δε φαίνεται τι κρατάει ο πιτσιρικάς... καταλαβού?

Ντάτα Μπέης είπε...

@moG: Πρόσεξε, ότι πεις από εδώ και στο εξής μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου και έχεις ήδη δυσχεράνει πολύ τη θέση σου...:))

Ανώνυμος είπε...

Μπήκα μόνη μου στη μαύρη λίστα!
Μέρα έρχομαι (στη δουλειά) και φεύγω νύχτα!

Ντάτα Μπέης είπε...

@moG: Εγώ όταν πηγαίνω είναι νύχτα και όταν φεύγω είναι πάλι νύχτα οπότε μην παραπονιέσαι....