Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

Χρόνια πολλά...

Καλά χαμπάρι δεν έχουμε πάρει...ευτυχώς που υπάρχει και η τηλεόραση και το net για να καταλάβουμε οτι πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Τώρα θα μου πείτε, το καταλάβουμε δεν το καταλάβουμε Χριστούγεννα είναι αυτά, θα έρθουν και θα φύγουν πάλι...
Η αλήθεια είναι πάντως οτι αυτές τις μέρες, έστω και για λίγες ακόμα, κάτι γίνεται, κάπως αλλάζει η διάθεση...Το παρατηρώ και από τον εαυτό μου...το Σάββατο το βράδυ πηγαίνοντας στη δουλειά μου με κάποιον από τους πολλούς εν Αθήναις tariffs έδειξα Ιώβεια υπομονή...
Ο τύπος είχε μόλις αγοράσει ένα mp3 player, και σώνει και καλά (και επειδή ο μαλάκας εγώ του είπα με τί ασχολούμαι) με είχε για μία ώρα και μου έβαζε κρητικές μαντινάδες-νέας παραγωγής όμως- για να του πω αν μου φαίνεται καλός ο ήχος...Ενώ σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα χτυπούσα το πόδι μου νευρικά με το ρυθμό, μέχρι βεβαίως να του χτυπήσω το κεφάλι (πάλι με το ρυθμό φυσικά..) αυτή τη φορά δεν με πείραξε...Έβλεπα τον κόσμο, τις βιτρίνες και σκεφτόμουν..."ε, και τι να λέει??" ας ακούσουμε και μία μαντινάδα Χριστουγεννιάτικα, μπας και μας πάει καλά the new year γιατί τα τελευταία μας έχουν πάει μαμιώντας...
Και δώστου ο tariff με τις μαντινάδες και δώστου οι καλλιτέχνες αφιερώσεις (καθόσον το πρόγραμμα ήταν ηχογραφημένο από μαγαζί) και δώστου εγώ να γουστάρω...ο ταρίφας με ψυχολόγησε και μου είπε: να ψάξεις να βρεις Αναγνωστάκη και Ζερβάκη. Μόνο αυτοί οι δύο είναι γνήσιοι Κρητικοί.
Με τα πολλά γίναμε φίλοι, μου έδειξε και photo της μηχανής του και της γκόμενάς του, "κοίτα τί καβαλάω μου είπε", συγχαρητήρια του είπα, ευχαριστώ μου είπε, για τη μηχανή μιλάω του είπα, δεν πειράζει," ισχύει και για τα δύο" μου είπε...
Να σαι καλά ρε φίλε, ευτυχώς που είναι Χριστούγεννα, γιατί σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή σε είχα πετύχει θα τρώγαμε τα μουστάκια μας...και επειδή εγώ δεν έχω μουστάκι, ότι τρώγαμε, θα το τρώγαμε από το δικό σου...
Στο θέμα μας...δεν μπορώ μέρες που είναι να μην σκεφτώ τον Πετρομήτσο...δεν μπορώ να μην νιώσω την αγωνία του για το πως θα καταφέρει να καταβάλλει αυτό το καταραμένο δώρο Χριστουγέννων...άντε να δούμε και φέτος...αν και λέγεται ότι θα "καθαρίσει" ο καινούριος...
ο οποίος όμως δεν -θέλει να- ξέρει τις προηγούμενες αμαρτίες του μαγαζιού...αλλά φευ...
η μετάβαση από τα αλώνια στα σαλόνια προϋποθέτει να γνωρίζεις από που φεύγεις αλλά και που πας...
μην στεναχωριέσαι όμως...θα στο θυμίσουμε εμείς...άσε να περάσουν οι εορτές, να εγκατασταθείς και εσύ με το καλό και εδώ είμαστε...θα σου έρθουμε να γνωριστούμε και από κοντά...Για τους υπόλοιπους:
Καλές γιορτές και χρόνια πολλά. Χαλαρώστε λίγο και πιάστε το πνεύμα των ημερών...αυτό δεν κάνει καλό μόνο στις ημέρες και το πνεύμα...αλλά κυρίως σε εσάς...

2 σχόλια:

srm1033 είπε...

Γιατί ρε γαμώτο εγώ τα χάνω αυτά? Και εσύ βρε άχρηστε γιατί δεν κουβαλάς μια καμερούλα μαζί σου να τα γράφεις?
και όσο για το δώρο που θα δώσει ο περομήτσος ....μην είσαι εγκάθετος!!!! Μπορεί να μην έχει μπικικίνι αλλά έχει όνομα ναουμ!

Ντάτα Μπέης είπε...

Καλά καλά...για κάτσε να δούμε να το δίνει πρώτα και μετά αποφασίζουμε...όσο για ονόματα ο Πετρομήτσος...to eat and the chicken...
P.S. Ενοοείται πως λόγω τρεξίματος δεν παίρνω και πολύ χαμπάρι από γιορτές γενέθλια κτλ...Χρόνια πολλά και να τον χαίρεσαι λοιπόν...!!