Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ

Λόγο που αυτός που έχει το blog ετούτο δεν προλαβένει, μου είπε να σας πω 2-3 πράματα για να μη φύγετε για πάντα. Λέει ότι επιδή πάλι τρέχει και δεν ξέρι τι του γίνεται και δεν μπορεί να βάλι τον κώλο του κάτω δεν θα γράφι και μερικές ημέρες. Ακόμα μου είπε από το τηλέφονο να σας τα πω εγώ μόλις γιρίσω από τους αγίους 40 που είχα πάει να δω την αραβωνιαστικιά μου.
Χθες γίρισα. Επιδή λέει τον έχει πιάσει η άνοιξη δεν μπορεί να συγκεντρώσει το μιαλό του και να γράφι και δεν θέλει να γράφι μαλακίες. Ακόμα λόγο που δεν θέλει να γράφι μαλακίες δεν θέλει να γράφι καθόλου. Εγό του είπα να γράφο εγώ αλλά και μένα μου είπε ότι μαλακίες θα γράφο. Α και μου είπε να σας πω οτι sorry που μπορί να είνε χάλια η ορθογραφία γιατί δεν έχω πάι σκολίο εδό. Αυτά μου ίπε να γράψω, μου ίπε γράψε οτι σκατά καταλαβένεις. Εγώ πάντως αυτά κατάλαβα να τον περιμένετε να σας τα πει και αυτός.

Μίτσος ο σιντιριτίς του blog του Data Beh.

5 σχόλια:

srm1033 είπε...

χανα μουν και εσυ και αυτός

Ανώνυμος είπε...

Δεν με ίπε αν πρέπι να απαντάο στα σχολιανά που κάνετε, χανα μουν και σε σένα, θα τον τελεφονίσο και αν με το πι, θα απαντάο..

Ανώνυμος είπε...

Άμα τονε τελεφονίσεις ρώτα τονε γιατί δεν ανέβηκε να δει τον G. σήμερα το μεσημέρι... οκ??

Ανώνυμος είπε...

Μήπως τώρα που πάει πέρασε η άνοιξη και ήρθε ο χειμώνας με τις βροχές του μπορέσει να συγκεντρωθεί καλύτερα και γράψει καμιά γραμμή??

παράλληλος είπε...

κλαίω! δεν αντέχω!
χάνα γκίζε κι εσύ κι αυτός!