Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

Είναι η μέρα του νερού σήμερα...αλλά sorry δεν θα σου πάρω δώρο...


Πρότα πρότα να σας πο οτι ο Data Behs δεν έχι επιστρέψει. Θα επιστρέψι το άλλο Σαβάτο μάλον και τότες θα σας γράψι. Όμος σίμερα προί προί με πίρε τελέφφονο και ίπε να μάθω να παίρνω fucks. Εγώ έμαθα από τον μπακάλι να παίρνο τότε που έβγαλα τα χαρτιά μου και μου ίπε να πάο πάλι στον μπακάλι για ανα μου στίλει κάτι με fucks και να το βάλο εδό. Επιδί μου ίπε ότι αν άλλάξω κάτι θα μου σπάσι το κεφάλι το έβαλα έτσι όπος ήτανε γιατί δεν ίμαι και μαλάκας.
22/03/07
Αφού καταφέραμε να τα ισοπεδώσουμε όλα αναφορικά με τους ανθρώπους, έπρεπε να κάνουμε και κάτι με τη φύση. Έτσι λέει, σήμερα είναι η μέρα του νερού. Το κακό με αυτές όλες τις ημέρες είναι ότι όταν γιορτάζεις κάτι, σημαίνει οτι αυτό εξαφανίζεται...Δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα εξαφανιστούν τα παιδιά, οι μητέρες, οι πατέρες ή η ειρήνη και η αγάπη, αλλά σίγουρα θα εξαφανιστεί αν δεν έχει ήδη, η προσοχή που δίνει ο άνθρωπος στις αξίες.
Σήμερα έβρεξε, όχι γιατί είναι η μέρα του νερού αλλά για να δούμε τι θα μας λείπει σε λίγα χρόνια...Λένε οτι όλοι οι πόλεμοι στο μέλλον θα γίνουν για το νερό αλλά ήδη έχουν ξεκινήσει οι πόλεμοι αν δει κανείς τα στοιχεία. Αν δει πόσα νεκρά παιδιά υπάρχουν κάθε μέρα στην Αφρική από αφυδάτωση ας πούμε. Θα πείτε τα ξέρουμε όλα αυτά ποια η λύσις??
Η λύσις είναι αυτή που φαντάζεται ο καθένας για την καμπούρα του, εγώ τη δικιά μου και εσείς τη δικιά σας. Ο καθένας ας κάνει τα κουμάντα του σε αυτό το θέμα τι να σας πω, όπως το αντιλαμβάνεστε..
Ευτυχισμένη μέρα του νερού να έχετε και μακάρι να την γιορτάζουμε για πολλά χρόνια ακόμα και εμείς και τα παιδιά μας, όχι σαν την 25η Μαρτίου όμως που μας θυμίζει τα αρχίδια που κάποτε είχαμε...ούτε σαν τον Βαλεντίνο που στην καλύτερη μας λέει make love not war.
Και μην μου ξαναπεί κανείς τη μαλακία με το ποτήρι, αν το βλέπω μισογεμάτο ή μισοάδειο. Το ποτήρι όπως και να το βλέπω εγώ ή ο καθένας είναι γεμάτο μόνο μέχρι τη μέση.
Ας φροντίσουμε όλοι να μην αδειάσει...
Data Behs
Μίτσο μην αλλάξεις τίποτα από το κείμενο γιατί θα σου σπάσω το κεφάλι και θα σε στείλω πίσω από εκεί που ήρθες. Μόλις πάρεις το fax αν δεν καταλαβαίνεις κάτι, πάρε με τηλέφωνο και προσπάθησε να μάθεις λίγο να γράφεις, γιατί μπορεί να χρειαστεί να απαντήσεις σε κανα σχόλιο μη γίνουμε ρόμπα...Επίσης κάπου μέσα στο pc μου, υπάρχει το κομμάτι των R.E.M. που έπαιζε στο spot της Greenpeace βρες το και βάλτο στο blog pls...

3 σχόλια:

srm1033 είπε...

Λοιπόν Αλία....Δεν σε λένε Αλία? Δεν πειράζει, λοιπόν Αλία, δυο πράγματα θα σου πω μόνο.
1ον,πες στον αχαϊρευτο πως δεν καταλαβαίνω τι πρεμούρα τον έπιασε με το νερό? Αμα κινδύνευαν τα αποθέματα της βότκας ,τότε θα τον καταλάβαινα.

2ον, Σου δίνω 10 γιούρος για να μου γυρίζεις το αρνί το Πάσχα μέσα?


Αααα και ένα 3ο τώρα που το θυμήθηκα....Να αφήσει τους ΡΕΜ και να κανονίσει καμια Γιώτα Βέη , μέρες που έρχονται. Μπιθα* το έκανες το μπλογκ έτσι και αλλιώς.

Ανώνυμος είπε...

Μίτσος με λένε, Ντάτας ίπε μου οτι είσε φίλη του.
Ντάτας ίπε μου βόντκα έχι και νερό μέσα και θα έχουμε πρόβλιμα σωστά ίπας.
10 γιούρος ίναι λίγα για δουλιά, Μίτσος γυρίζει κοκορέτσι που ίναι και επαναφωρτιζόμενο με 50 γιούρος και αρνί ίναι πιο βαρύς και θέλι παραπάνο ώρα και φοτιά.
Ίπα τον Ντάτα για το τρίτο που εσύ ίπας. Δεν το κατάλαβε, τον ίπα convinced ίπε μου οτι υπάρχι όπος Ντάτα Μπέης και Γιώτα Behs. Πάλι έβρισε εμένα πάλι Μίτσος ο μαλάκας ίπε...άκου convinced ντεν ιπαρχει Γιωτα Behs όπως Ντατα Behs, αλλά κατάλαβα το Μπίθα τον ίπα τι ίναι!!

παράλληλος είπε...

Μίτσο,
έλα στο χωριό μου το Πάσχα, νύφη θα σε κάνω! Όλοι μιλάνε τη γλώσσα σου, ο πατέρας μου είναι από εγχείρηση αυχενικού και δεν πρέπει να κάνει τίποτα, εγώ τα βαριέμαι, θα αναλάβεις τα πάντα (τίποτα), αέρας μεροκάματο, μέχρι και γαμπρό σου βρίσκω!
Στείλε sms.