Κυριακή, Μαρτίου 25, 2007

Ένα παιχνίδι είναι μωρέ...


Σπάω το εμπάργκο που είχα επιβάλλει στον εαυτό μου, γιατί έκανα τη μαλακία και είδα χθες το ματς με την Τουρκία.
Δεν είναι που χάσαμε. Δεν είναι που χάσαμε και φάγαμε τεσσάρα. Δεν είναι ούτε καν που αυτό έγινε την 24η του Μαρτίου. Άντε, δεν είναι ούτε επειδή έχω στο μυαλό μου, αν τελικά έχω μάθει την ιστορία με το σωστό τρόπο.
Δεν λέω για μένα. Λέω για τον πιτσιρικά που είδα στην tv να υπερηφανεύεται ότι περίμενε από τις 5 το πρωί της Πέμπτης να πάρει το "μαγικό χαρτάκι" για να δει την αγαπημένη του ομάδα. Αυτό του άξιζε κύριοι -και κύρια- υπεύθυνοι της εθνικής μας ομάδας?? Του άξιζε σήμερα να ντρέπεται μήπως?? Δεν καταλαβαίνετε οτι, οκ, φάτε και 10 γκολ αν γουστάρετε αλλά τουλάχιστον δείξτε μας οτι προσπαθήσατε για το καλύτερο?? Και τουλάχιστον, στο τέλος κάντε οτι σας "έτσουξε" λίγο. Δεν μπορώ να ντρέπομαι εγώ και για εσάς, αυτό πρέπει να το κάνετε μόνοι σας...
Γιατί πρέπει με κάθε ευκαιρία να αποδεικνύετε οτι είστε (ή ήσασταν) πρωταθλητές Ευρώπης λόγω κωλοφαρδίας και συγγυριών??
Δεν είμαι οπαδός, ούτε καν φίλαθλος καλά καλά και αν δεν ήταν μαλάκας ο κολλητός μου, είχα πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω χθες το βράδυ από το να παρακαλάω να τελείωσει το μαρτύριο που έλεγε και ο περιγράφων τον αγώνα. Ποιον αγώνα δηλαδή, τέλος πάντων ο αγώνας θέλει δύο αντιπάλους. Ούτε προπονητής είμαι να ξέρω τι έφταιξε. Χέστηκα τι έφταιξε. Η κακή μέρα του ενός, η καλή μέρα του άλλου, η Αφροδίτη που είναι στους Πιθήκους πάντως κάτι πρέπει να έφταιξε γιατί σήμερα ντρεπόμαστε όλοι.
Και στην τελική δεν κατάλαβα...Ζητάτε να πηγαίνει ο κόσμος στα γήπεδα, να τα γεμίζει και τον ντοπάρετε με την καραμέλα του δωδέκατου παίκτη...? Οι άλλοι έντεκα θα έρθουν?? Πως γίνεται να έχετε το θράσσος να έχετε τέτοια απαίτηση?? Πως έχετε αυτή την ικανότητα να μην σας αγγίζει αυτό, λες και απλώς δεν πήγε καλά η πρώτη λήψη για τη διαφήμιση αλουμινόφυλλων που κάνατε?? Δεν γαμιέται, το ξαναπάμε.
Όχι ρε, εγώ δεν το ξαναπάω. Να πάτε μόνοι σας και να μείνετε εκεί.
Αυτά, πάω να βγάλω τη σημαία από το μπαλκόνι μου τώρα, γιατί τελικά τη βλέπω και ντρέπομαι περισσότερο...
Όχι για εκείνη αλλά για μένα...
P.S.
1) Δεν έχω τίποτα με την Τουρκία, στην πραγματικότητα ξέρω οτι εγώ είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης, απλώς από τα 7 μου, μου πιπιλάνε το μυαλό με τον οχτρό...
2) Η foto του Κυργιάκου είναι τυχαία, όλοι το ίδιο σκατά ήτανε...
3)Αν καταφέρουμε να τιμωρηθούμε για επεισόδια σε ένα γήπεδο που ήταν γεμάτο μόνο από δικούς μας...τότε θα είμαι βέβαιος οτι άνετα μπορούμε να παίξουμε μόνοι μας και να χάσουμε χαλαρά...
4)Δεν το βλέπω περισσότερο σοβαρά από οτι του αξίζει το όλο θέμα. Αλλά έχω βαρεθεί κάθε φορά, πριν, να ακούω τα μύρια όσα από τους κάθε λογής ειδικούς για την Ελλαδάρα που θα γαμήσει και θα δείρει και μετά να σφυρίζουν αδιάφορα προσποιούμενοι οτι δεν μίλησαν εκείνοι...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαβασα το αρθρο σου.. Δυστυχως ο κόσμος ηταν δωδεκατος παικτης των τουρκων... Ουτε φωναξε ουτε τπτ. ήμουν στο γηπεδο και αισθανθηκα ντροπη για τους περισσοτερους "φιλους" της εθνικης εκει μεσα. ηταν η πρωτη φορα που μπηκε ο νικοπολιδης μεσα στο γηπεδο και δεν τον χειροκροτησε το πεταλο στο οποιο πηγαινε. αυτο και μονο δειχνει την αδιαφορια του κοσμου για την εθνικη. οι περισσοτεροι πηγαν για να βρισουν τους τουρκους... χειροκροτημα στην εθνικη επεσε μονο μολις μπηκε το γκολ. μετα τπτ. μουγκα... αυτα τα ολιγα

srm1033 είπε...

Λοιπόν, διαφωνώ μες όσα γράφεις σχετικά με τους παίχτες. Δεν φταίνε αυτοί που δεν μπόρεσαν, φταίει ο Ρεχάγκελ που δεν έχει βρει γωνιά να πεθάνει ακόμα. Ενας υπεύθυνος είναι αυτός και ο δεύτερος οι ¨Ελληναράδες" ξεφτύλες οι οποίοι με έκαναν να ντρέπομαι που είμαι και εγώ Ελληνίδα. Συμφωνώ με τον αποπάνω επίσης.

Ντάτα Μπέης είπε...

@deninho: Δεν ήμουνα στο γήπεδο ούτε πρόκειται να ξαναπατήσω το έχω ορκιστεί. Αν οι περισσότεροι πήγαν για να βρίσουν τους Τούρκους και δεν χειροκρότησαν την εθνική δεν τους αδικώ...μόνο που στο τέλος χειροκροτούσαν τους Τούρκους επειδή έπαιξαν μπάλα(ίσως?)..
@convinced: Δεν ξέρω ποιος φταίει και δεν με νοιάζει, εσύ σίγουρα ξέρεις περισσότερα σχετικά με το θέμα. Όμως πάντα υπάρχει κάποιος που χαλάει το party...αν είναι ο Ρεχάγκελ αποδεδειγμένα, ας τον φύγουμε...

παράλληλος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με την convinced.
Μην το παιδεύουμε!
Τα πράγματα είναι πιο σοβαρά απ΄όσο υποπτεύεσαι, Ντάτα μου (νά τα μου! κάνει ρίμα).
Τα γουόναμπή αρχίδια του Κολοκοτρώνη, απλά παρέμειναν αρχίδια!
Καταλαβαίνεις το πρόβλημα!...

Σοφία είπε...

Δεν το βλέπω περισσότερο σοβαρά από οτι του αξίζει το όλο θέμα. Αλλά έχω βαρεθεί κάθε φορά, πριν, να ακούω τα μύρια όσα από τους κάθε λογής ειδικούς για την Ελλαδάρα που θα γαμήσει και θα δείρει και μετά να σφυρίζουν αδιάφορα προσποιούμενοι οτι δεν μίλησαν εκείνοι...

Αυτή τη σκέψη την έχω κάνει κι εγώ πολλές φορές.

Υ.Γ. Εξαιρετική η επιλογή του Money For Nothing. Ταιριάζει ιδιαιτέρως στην ώρα (3:15 πρωινή).

Ντάτα Μπέης είπε...

@παράλληλος: Δεν μπορώ να ξέρω ποιος φταίει και ποιος δεν φταίει, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται η Ελλάδα να είναι το μοναδικό μέρος στον κόσμο που οι μαλακίες και τα λάθη ΔΕΝ πληρώνονται...και αυτό συμβαίνει επιλεκτικά.

@σοφία: Αυτό είναι και το χειρότερο, γιατί έχουμε καταντήσει να έχουμε αποκτήσει τη μνήμη του χρυσόψαρου, μετά από 3secs δεν θυμόμαστε τίποτα, ξεκινάμε από το 0. Τοθλάχιστον εσύ έχεις την τύχη να βλέπεις τα πράγματα από "μακριά" και σίγουρα πιο ψύχραιμα και αποστασιοποιημένα. Αν και σε τέτοιες περιπτώσεις μάλλον είναι χειρότερα να τα βλέπεις από μακριά, γιατί κάτι τέτοια δικαιώνουν την επιλογή σου(?) να την "κάνεις" από το μοναδικό κράτος της Αφρικής με τους λευκούς κατοίκους...

Help Filippos είπε...

Φίλε μου το κατά λάθος θαύμα που έγινε το καλοκαίρι του 2004 επειδή είμαστε Ελλάδα και για κανέναν άλλον λόγο σε κακό θα μας βγει εν τέλει...