Σάββατο, Ιουλίου 21, 2007

Άντε ρε, και εγώ νόμιζα ότι δεν με παίζατε....




Πολύ καλά λοιπόν, έλαβα και παρέλαβα -για πρώτη φορά- πρόσκληση και σκυτάλη αντίστοιχα, από τον
"παράλληλο". Επειδή ομολογώ οτι καθυστέρησα να βγάλω μιαν άκρη σχετικώς με το παιχνίδι -άμα δεν έχω οδηγίες χρήσης, κολλάω- έψαξα να τις βρω και παραθέτω και δαύτες, για να τις δουν και αυτοί που θα πάρουν τη σκυτάλη από μένα...(χμμ...να δω που θα βρω πέντε άτομα, καλά αν δεν είναι και πέντε δεν τρέχει τίποτα...). Επίσης, αποδέχομαι πλήρως τον χαρακτηρισμό "χαμένος" που μου απέδωσε ο "παράλληλος", με οποιαδήποτε από τις δύο γνωστές χρήσεις της λέξης και αν το εννοεί...Τις οδηγίες χρήσεως τις βούτηξα από τη "nobody"....


Οι κανόνες
Η ανάρτηση αποτελείται από 4 φράσεις.
-Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ που μου έστειλε την πρόσκληση.
-Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους
-Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ κα πασάρει σε εμένα
-Μια φράση που θα κατασκευάσω εγώ και θα πασάρω στους υπόλοιπους.


Σύνολο 4 φράσεις-ρητά, μαζί με ένα σύντομο σχόλιο για κάθε φράση.

Στη συνέχεια στείλτε πρόσκληση σε άλλους 5 συναδέλφους -και μην είστε αντικοινωνικοί όπως εγώ-, οι οποίοι θα καλέσουν άλλους 5 κ.ο.κ....(πλάκα πλάκα μήπως μπορούμε να βγάλουμε λεφτά από αυτό αυτό, πρέπει να σκεφτούμε και τη μπίζινα...).


Και έχουμε και λέμε...

1. (Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ).

Ξέρω οτι δεν είναι ρητό αλλά ποίημα, τα παράπονά σας στον "παράλληλο" που είχε ποιητικό οίστρο και είπε:

Τι τέλεια κατσίκια τα κατσίκια.

Χτες γεννηθήκαν και πώς ξέρουν κιόλας με τόση ακρίβεια

όλα τα κατσικίσια πράγματα!

Θαρρείς και σπούδαζαν κατσικoσύνη

μιά ολόκληρη Αιωνιότητα.


Τς, τς,τς.........(αλήθεια μου άρεσε!!!)



2.(Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους).

"Δεν αξίζει ποτέ να στενοχωριέσαι για δύο πράγματα, για αυτά που διορθώνονται και για αυτά που δεν διορθώνονται". Δεν γνωρίζω ποιος το είπε πρώτος, θέλω βοήθεια από το κοινό. Αν δεν βρούμε κάτι στο προσεχές διάστημα, θα την καβατζώσω εγώ τη φράση, γιατί πολλάν με αρέσει...Πάμε και στο τρία..

3.(Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ).

«Το μπλογκάρισμα δεν είναι για χόρταση».

Μεγάλη κουβέντα, που μου φένει στο μυαλό οτι όλα τα πράγματα τα χαίρεσαι όσο δεν τα αντιμετωπίζεις στην υπερβολή τους..(εντάξει είναι και κανά δύο μόνο που και στην υπερβολή τους γαμάτα είναι). "Μέτρον άριστον" (και φυσικά όχι "παν μέτρον άριστον") λοιπόν, γιατί "το πολύ το κύριε ελέησον, το βαριέται και ο παπάς"...

4. (Μια φράση που θα κατασκευάσει ο μπλόγκερ και θα πασάρει στους υπόλοιπους).

"Το αντίθετο του βιομήχανος, είναι μηχανόβιος".


Κάνω πάσα το παίγνιον στους εξής(ναι ρε βρήκα 6 τελικά, γιατί είναι και τα μπάνια στη μέση και θα έχουμε απουσίες, να τους το σφυρίξετε μην κάνω γυφτιές με comments και τέτοια στα blogs τους εεε???)

"Πρέζα tv"

"George is your man"

"pastaflora"

"Pascal"

"Μαργαρίτα"

"ΟτιΜουΡθει"

P.s. Αν αναρωτιέστε που κολλάει η foto στην αρχή του post, ξανακοιτάξτε την...

Έχετε δίκιο, δεν κολλάει πουθενά...


P.S.2 (όχι το playstation, ξεκόλλα): Ευτυχώς εδώ δεν υπάρχει συνδικαλισμός και κατάφερα να γράψω το post Σάββατο, είναι αργία βέβαια το γνωρίζω, αλλά έλα που εγώ τις καθημερινές δεν προλαβαίνω ούτε ποτό να παραγγείλω, οι φίλοι μου καθαρίζουν...



4 σχόλια:

srm1033 είπε...

Σκοτώνεσαι στη δουλειά πουλάκι μου...

Ντάτα Μπέης είπε...

Στους άλλους πέστα, εγώ τα ξέρω!!

παράλληλος είπε...

Αλήθεια, ζεις!

ps1: Πάντα έβαζες γαμάτα τραγούδια!
playstation: Το ποιηματάκι είναι του Γιάννη Υφαντή.
ps3: Καλό Καλοκαίρι βρε! Κι άμα χάνεσαι κοίτα να σε βρίσκει κανα καλό κορίτσι...

Ντάτα Μπέης είπε...

@παράλληλος:Δεν κάνω πλάκα οτι μου άρεσε πολύ το ποίημα, αλήθεια, μέσα στην απλότητα του κρύβει με μεγάλη επιτυχία την ουσία, άσε που πεινούσα όταν το διάβαζα και το μυαλό μου πήγε αμέσως σε φρέσκο κατσικίσιο τυρί...
Καλό καλοκαίρι και σε σένα, και αν χάνομαι, είναι γιατί ψάχνω έστω και ένα(1) καλό κορίτσι...(αν και κατά βάθος δεν είμαι έτοιμος ακόμα να το συναντήσω!)