Τρίτη, Ιουλίου 24, 2007

πάνε άλλοι δύο ...


Δεν είμαι ο Ντάτας αρχή αρχή. Μήτσος είμαι, Ντάτας έχει αξαφανιστεί για δουλειές λέει, για βουτιές πιστεύο γο. Και ξέρω οτι δεν με γουστάρετε όλι λόγο που ίμε από αλβανία, αλλά Ντάτας ίπε ξύδι...και ίπε μου ότι ούτε εκίνος γουστάρι τους αλβανούς αλλά εγώ είμαι μοναδικός, δεν είμαι σαν τους άλλους και μου έχι εμπιστοσίνη. "Αφεντικό", τον ίπα, "σε γκόμενες πρέπει να τα λες αυτά, όχι σε μένα" και με έβρισε...
Αλλά με τα πολά, πάλι εγώ πρέπι να γράψω και εδώ...Και θέλω όχι να γράψω. Να ρωτίσω θέλω. Είδα τιλεόρασι και ίδα για το αεροπλάνο. Κρίμα μόνο. Ντρέπομαι, γιατί ξέρω και εγώ, οτι αύριο τέτοια ώρα θα το έχω ξεχάσει το θέμα. Καναντέρ έλεγαν συνέχεια σίμερα, "Canad Air" ?? σκέφτηκα εγώ που με λέτε χαζό...
Η ερώτησή μου ίνε: Έγινε οτι έγινε, έρχεται η μάνα του νεκρού νεαρού, εσί ίσε ο πολιτικός που πρέπι να την σιναντίσεις και να ιπόβάλεις τα σιλιπιτίρια εκμέρους του Κράτους. Σε βλέπει και σε κοιτάζει με ένα βλέμα ξέρεις, σαν αυτηνής που έχει χάσει το παλλικάρι τις επειδί εσύ είσαι άχρηστος και μαλάκας...
Έχεις τα αρχίδια, να την κοιτάξεις στα μάτια?
Εγό, εσύ, ο καθένας εννοώ...

Μίτσος ο σιντιριτίς

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν μπορώ να κοιτάξω αυτές τις γυναίκες στα μάτια. Και έχω μάνα φίλου χήρα από καναντέρ.
Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί τις κοιτάνε στα μάτια όχι γιατί έχουν... καρύδια (που έλεγε ο Ξανθός) αλλά γιατί είναι οι ίδιοι τέτοια!
Σιχτίρ πια

Ντάτα Μπέης είπε...

@confused: Κρατάω τις δύο τελευταίες λέξεις του comment σου, δεν θα μπορούσα να έχω κάτι άλλο να συμπληρώσω...

παράλληλος είπε...

Απορώ πώς κάποια τέτοια μάνα ή χήρα (και είναι πολλές), δεν έχει αρπάξει κάποιον...